Top
Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik jullie bereiken?
Via de mail info@oliviaskids.nl, telefonisch via 0294-284959 of via de winkel geopend op woensdag t/m vrijdag van 11:00-17.30 en op zaterdag van 10:00-17.00.

   iDEAL Welke betaalmethodes worden ondersteund?   
   Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Het bedrag staat direct bij ons op de rekening en de bestelling zal daarom direct worden afgehandeld.

Ons rekeningnummer is ING 6080236 t.n.v. Olivia's Lifestyle

 

U hebt de mogelijkheid om via MasterCard, Visa te betalen. 

Retourneren. U kunt aangekochte artikelen binnen een termijn van 90 dagen aan ons retourneren*. Producten die u aan ons retourneert moeten wel ongebruikt en met origineel prijskaartje, compleet en in de originele verpakking zitten. Verder dient u ook (een kopie van) de pakbon en uw bankgegevens mee te sturen zodat wij weten aan wie wij het geld kunnen overmaken. Snowboots en winterartikelen (seizoensprodukten) kunnen tot 30 dagen na aankoop geretourneerd worden.

* 1. Artikelen in de uitverkoop, in de aanbieding of actie artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
* 2. Nabestellingen of speciaal voor u bestelde artikelen kunnen niet worden geruild of worden geretourneerd.
* 3 Stuur ons van te voren een email indien u een artikel wilt retourneren(info@oliviaskids.nl), wij accepteren geen onaangekondigde retourzendingen.


 

Hoe kan ik een defect product retourneren? Producten die per post worden aangeboden dienen voldoende gefrankeerd te zijn en deugdelijk verpakt. De verpakking moet zodanig zijn dat het product tijdens verzending niet beschadigd kan raken. Mocht dit toch niet het geval zijn dan behouden wij het recht om het pakket te weigeren.

 
 

Wanneer u een betaling heeft gedaan en u wilt uw bestelling annuleren, dan kunt u dit aan ons doorgeven via ons e-mailadres. Vergeet niet uw order- en rekeningnummer te vermelden.

Ik heb mijn bestelling betaald, hoe weet ik zeker dat Olivia`s Kids deze betaling ontvangt? Olivia`s Kids krijgt altijd bericht van de status van uw betaling zodat wij kunnen zien of de betaling succesvol is afgehandeld.

Is het artikel dat ik bestel ook daadwerkelijk aanwezig? Alle producten op onze website zijn in principe op voorraad. Toch is het mogelijk dat een artikel niet meer leverbaar is. Hier wordt u zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld en het geld wordt direct aan u geretourneerd.

Kan een artikel ook in de winkel worden opgehaald of worden teruggebracht? Ja, dat is mogelijk tijdens onze variabele openingstijden. Bel voor de tijden 06-21504298.

Heeft u nog een vraag? U kunt ons een bericht sturen:
@